పల్లవి
త్యాగరాజం భజేऽహం సతతం
అహం సతతం త్యాగరాజం భజేऽహమ్
సమష్టి చరణము
యోగి నారాయణాద్యుపాసితం ప్రభాసితం
యోగ భోగ వితరణ నిపుణ-తర కరం దయా-కరమ్
(మధ్యమ కాల సాహిత్యమ్)
నాగర ఖండాఖ్య పురాణ ప్రతిపాద్యం అనాద్యం
నామ రూప-మయ చోద్యం నారద గురు గుహ వేద్యమ్
variations
అహం సతతం త్యాగరాజం భజేऽహమ్ – త్యాగరాజం భజేऽహమ్
.
பல்லவி
த்யாக3ராஜம் ப4ஜேऽஹம் ஸததம்
அஹம் ஸததம் த்யாக3ராஜம் ப4ஜேऽஹம்
ஸமஷ்டி சரணம்
யோகி3 நாராயணாத்3யுபாஸிதம் ப்ரபா4ஸிதம்
யோக3 போ4க3 விதரண நிபுண-தர கரம் த3யா-கரம்
(மத்4யம கால ஸாஹித்யம்)
நாக3ர க2ண்டா3க்2ய புராண ப்ரதிபாத்3யம் அனாத்3யம்
நாம ரூப-மய சோத்3யம் நாரத3 கு3ரு கு3ஹ வேத்3யம்
variations
அஹம் ஸததம் த்யாக3ராஜம் ப4ஜேऽஹம் – த்யாக3ராஜம் ப4ஜேऽஹம்
.
ಪಲ್ಲವಿ
ತ್ಯಾಗರಾಜಂ ಭಜೇऽಹಂ ಸತತಂ
ಅಹಂ ಸತತಂ ತ್ಯಾಗರಾಜಂ ಭಜೇऽಹಮ್
ಸಮಷ್ಟಿ ಚರಣಮ್
ಯೋಗಿ ನಾರಾಯಣಾದ್ಯುಪಾಸಿತಂ ಪ್ರಭಾಸಿತಂ
ಯೋಗ ಭೋಗ ವಿತರಣ ನಿಪುಣ-ತರ ಕರಂ ದಯಾ-ಕರಮ್
(ಮಧ್ಯಮ ಕಾಲ ಸಾಹಿತ್ಯಮ್)
ನಾಗರ ಖಂಡಾಖ್ಯ ಪುರಾಣ ಪ್ರತಿಪಾದ್ಯಂ ಅನಾದ್ಯಂ
ನಾಮ ರೂಪ-ಮಯ ಚೋದ್ಯಂ ನಾರದ ಗುರು ಗುಹ ವೇದ್ಯಮ್
variations
ಅಹಂ ಸತತಂ ತ್ಯಾಗರಾಜಂ ಭಜೇऽಹಮ್ – ತ್ಯಾಗರಾಜಂ ಭಜೇऽಹಮ್
.
पल्लवि
त्यागराजं भजेऽहं सततं
अहं सततं त्यागराजं भजेऽहम्
समष्टि चरणम्
योगि नारायणाद्युपासितं प्रभासितं
योग भोग वितरण निपुण-तर करं दया-करम्
(मध्यम काल साहित्यम्)
नागर खण्डाख्य पुराण प्रतिपाद्यं अनाद्यं
नाम रूप-मय चोद्यं नारद गुरु गुह वेद्यम्
variations
अहं सततं त्यागराजं भजेऽहम् – त्यागराजं भजेऽहम्
.
Pallavi
tyAgarAjaM bhajE(a)haM satataM
ahaM satataM tyAgarAjaM bhajE(a)ham
samashTi caraNam
yOgi nArAyaNAdyupAsitaM prabhAsitaM
yOga bhOga vitaraNa nipuNa-tara karaM dayA-karam
(madhyama kAla sAhityam)
nAgara khaNDAkhya purANa pratipAdyaM anAdyaM
nAma rUpa-maya cOdyaM nArada guru guha vEdyam
variations
ahaM satataM tyAgarAjaM bhajE(a)ham – tyAgarAjaM bhajE(a)ham
.
പല്ലവി
ത്യാഗരാജം ഭജേऽഹം സതതം
അഹം സതതം ത്യാഗരാജം ഭജേऽഹമ്
സമഷ്ടി ചരണമ്
യോഗി നാരായണാദ്യുപാസിതം പ്രഭാസിതം
യോഗ ഭോഗ വിതരണ നിപുണ-തര കരം ദയാ-കരമ്
(മധ്യമ കാല സാഹിത്യമ്)
നാഗര ഖണ്ഡാഖ്യ പുരാണ പ്രതിപാദ്യം അനാദ്യം
നാമ രൂപ-മയ ചോദ്യം നാരദ ഗുരു ഗുഹ വേദ്യമ്
variations
അഹം സതതം ത്യാഗരാജം ഭജേऽഹമ് – ത്യാഗരാജം ഭജേऽഹമ്
.
Pallavi
I always worship tyagaraja.Forever (or)
i always worship Tyagaraja forever. He ‘that’ is the supreme Brahman / He who is the preceptor.
Samashti Charanam
The one meditated upon by vishnu, the yogi, the lustrous, the one who is skilled in granting enjoyment and yoga, the one spoken about in the nagarakhanda purana, the beginningless, the one who is name and form the one known by narada and Guruguha.
.
No comments yet.